Podpora
- Úvod
- Podpora
Podpora
Aplikace SENECA je navržena tak, aby byla co možná nejjednodušší a intuitivní. Zkrátka a dobře, aby se v ní uživatelé bez rozdílu věku velmi rychle zorientovali a mohli během krátké chvíle využívat její přednosti naplno.
Budete-li si ale přát, aby Vám kryl záda zkušený odborník, který je připraven zodpovědět jakýkoliv dotaz a nenechat Vás na holičkách, potom je služba Podpora ta pravá pro Vás.
Kontaktovat nás můžete na emailu servicedesk@cis.cz. Garantujeme odpověď do 2 pracovních dnů, praxe je ale taková, že většinou reagujeme během chvilky.
Emailovou komunikaci upřednostňujeme, neboť námi zaslaný email s řešením si můžete lehce uložit a v budoucnu se k němu vrátit, což v případě telefonického hovoru nelze. Budete-li ale přesto chtít kontakt na přímo, telefon k nám je 493 525 315.
Cena za službu Podpora se liší v návaznosti na velikosti školy viz ceník:
V ceně služby Podpora je i zajištění neomezeného provozu aplikace, bez limitu uložených dat.